مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-09فرهنگي

فیلم های سینمای کودک درسبد اکران سالانه قرار گیرد/آرزوهای کودکان کرونا نمی شناسد


همه مسئولان باید در راستای تقویت سینمای کودک تلاش کنند و برترین راه دستیابی به این هدف، قرار دادن فیلم های برگزیده جشنواره کودک در سبد اکران سالانه سینماست.

- اصفهان -کارگردان سینمای کودک گفت:همه مسئولان باید در راستای تقویت سینمای کودک تلاش کنند و برترین راه دستیابی به این هدف، قرار دادن فیلم های برگزیده جشنواره کودک در سبد اکران سالانه سینماست.

مهسا امیری، در حاشیه برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور دارد، گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به واسطه شغل خود یعنی معلمی سالهاست با کودکان ارتباط صمیمانه و بی واسطه ای دارم و دغدغه های خاص آنها به ویژه در شرایط کرونایی در طول دو سال گذشته توجه من را به خود جلب کرد.

وی افزود: طبیعی است که به واسطه این شرایط بسیاری از کودکان از بازی در خارج از منزل محروم هستند و برخی خانواده ها نیز نمی توانند کوچک ترین آرزوی فرزند خود را به دلیل شرایط خاص مالی آموزش غیر حضوری یا حتی ترس از واگیر بودن این بیماری برآورده کنند.

کارگردان سینمای کودک با اشاره به داستان فیلم دوچرخه باز تاکید کرد: سعید کودک هفت ساله و دانش آموزی است که آرزوی داشتن یک دوچرخه مانند پسر همسایه را دارد و این آرزو به دلیل شرایط مالی خانواده برای وی دست نیافتنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های سینمای کودک درسبد اکران سالانه قرار گیرد/آرزوهای کودکان کرونا نمی شناسد

فیلم های سینمای کودک درسبد اکران سالانه قرار گیرد/آرزوهای کودکان کرونا نمی شناسد