مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-09فرهنگي

ریگی با لباس بلوچی در سینما: به سیستان و بلوچستان بدهکاریم


حسین ریگی که با لباس بلوچی در سینما فرهنگ حاضر شده بود، گفت: ما پنجاه سال سینما را به سیستان و بلوچستان بدهکار هستیم و فیلم هایی که در این استان ساخته شده، - ریگی با لباس بلوچی در سینما: به سیستان و بلوچستان بدهکاریم حسین ریگی که با لباس بلوچی در سینما فرهنگ حاضر شده بود، گفت: ما پنجاه سال سینما را به سیستان و بلوچستان بدهکار هستیم و فیلم هایی که در این استان ساخته شده، خیلی شباهتی به جریان واقعی استان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، در ابتدای نشست خبری فیلم لیپار که در سینما فرهنگ و در اولین روز جشنواره فیلم کودک برگزار می شد، حسین ریگی کارگردان فیلم گفت: ما پنجاه سال سینما را به سیستان و بلوچستان بدهکار هستیم و فیلم هایی که در این استان ساخته شده، خیلی شباهتی به جریان واقعی استان ندارد.

برای همین به هنگام ساخت فیلم به گذشته خویش رجوع کردم و سال 96 به ایده این فیلم با آقای گلستانه رسیدم و بعد طرح را برای بنیاد سینمایی فارابی فرستادم که خوشبختانه از آن استقبال شد و آقای امیرحسین علم الهدی به کار اضافه شدند و بعد ایشان سعید خانی را به عنوان تهیه کننده برای این اثر به ما معرفی کرد.

او ادامه داد: خیلی از تهیه کنندگان به دلیل فاصله زیاد با تهران و شاید امکانات کم ریسک نمی کردند که برای این اثر به عنوان تهیه کننده ظاهر شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریگی با لباس بلوچی در سینما: به سیستان و بلوچستان بدهکاریم

ریگی با لباس بلوچی در سینما: به سیستان و بلوچستان بدهکاریم