مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-09سياسي

اعتماد عمومی، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است


امام جمعه زنجان با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است، گفت: اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی اظهار کرد: همه جامعه نیازمند امنیت هستند و نیروی انتظامی بطور شبانه روز در راستای تامین امنیت، آسایش و آرامش خاطر مردم، تلاش وافر می کند که این قابل تقدیر و تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت های نیروی انتظامی افزود: پلیس چشمان بیدار جامعه و نماد نظم، انتظام، امنیت و آسایش است.

وی، امنیت را مقوله ای بسیار مهم خواند و با بیان اینکه نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار نظم و انتظام جامعه هستند، تصریح کرد: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.

آیت الله خاتمی حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمت گذار اعتماد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

اعتماد عمومی، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است