مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-09اقتصادي

اختصاص 11 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها و خرید تبلت دانش آموزان همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان ها و خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند به استان اختصاص داده شده است.

- ، حمید رضا حاج بابایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قانون بودجه سال 1400 اعتباری برای تجهیز هنرستان های کشور و همچنین اعتباری برای خرید تبلت برای دانش آموزانی که توان تهیه تبلت ندارند پیش بینی شد.

وی افزود: بر این اساس قسمتی از این اعتبارات که در تبصره 14 بودجه پیش بینی شده توسط سازمان هدفمندی یارانه ها به وزارت آموزش و پرورش تخصیص داده شد بر اساس این تخصیص که به وزارتخانه داده شد، شش میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های استان همدان اختصاص یافت که در اختیار هنرستان ها برای تجهیز آنها قرار داده شود.

حاج بابایی تصریح کرد: پنج میلیارد و 300 میلیون تومان برای خرید تبلت برای دانش آموزانی که توانایی تهیه تبلت را ندارند در اختیار آموزش و پرورش استان همدان قرار داده شد تا با تهیه تبلت در اختیار دانش آموزان قرار داده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم که باز هم در مراحل بعدی تخصیص اعتبارات، اعتباراتی در این رابطه برای تجهیز هنرستان ها و هم برای خرید تبلت پیگیری کنیم تا در اختیار استان همدان قرار داده شود و در کل بیش از 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 11 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها و خرید تبلت دانش آموزان همدان

اختصاص 11 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها و خرید تبلت دانش آموزان همدان