مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-09فرهنگي

فرجاد: برای ساخت آثار ماندگار باید حمایت دولتی وجود داشته باشد


مرضیه برومند، مسعود کیمیایی، غلامرضا رمضانی و بسیاری از فیلم سازان بزرگ دیگر اگر بودجه کافی را در اختیار داشته باشند می توانند آثاری فراموش نشدنی تولید کنند.

- ، اکران فیلم سینمایی پسران دریا ساخته افشین هاشمی در جریان سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بعدازظهر شنبه در سینما ساحل اصفهان اکران شد.

مونا فرجاداز بازیگران این فیلم سینمایی پیش از اکران فیلم در جمع خبرنگاران گفت: فیلم پسران دریا در دو اپیزود در شمال و جنوب کشور ساخته شده که در اپیزود دوم که نوشته افشین هاشمی است نقش زن محلی جنوبی را بازی می کنم.

این بازیگر درباره موضوع این فیلم توضیح داد: قهرمان این فیلم در هر دو قصه دو پسر نوجوان هستند که یک روایت عاشقانه پاکی را به نمایش می گذارند.

فرجاد با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم کودک اظهار داشت: اقبال جشنواره کودک خیلی به جشنواره گودک و باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره بستگی دارد.

وی درباره نیازهای سینمای کودک در وضعیت کنونی سینمای ایران تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک نیازمند حمایت دولتی است.

در دوران کنونی که شاهد بهبود وضعیت ناشی از شیوع کرونا هستیم، فیلم های زیادی در ژانر سینمای بزرگسالان و اجتماعی در صف اکران هستند و در این بین آثار سینمای کودک نادیده گرفته می شود و نیاز به حمایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجاد: برای ساخت آثار ماندگار باید حمایت دولتی وجود داشته باشد

فرجاد: برای ساخت آثار ماندگار باید حمایت دولتی وجود داشته باشد