مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-09فرهنگي

«طریقی» مدیر دفتر شعر شد/ احکام جایزه جلال بزودی اعلام می شود


غلامرضا طریقی به جای مصطفی راضی جلالی به عنوان «مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی» در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران حکم گرفت و معارفه شد.

- اما تو را ای عاشق انسان کسی نشناخت    از دیگر فعالیت های شغلی طریقی می توان به مواردی چون: از سال 1394 با طراحی و راه اندازی پایگاه نقد شعر در بنیاد شعر و ادبیات داستانی فعالیت کرد، از سال 1399 به عنوان رییس گروه شعر خانه کتاب و ادبیات ایران اشاره کرد.

  غلامرضا طریقی همچنین دارای رتبه اول و برگزیده کنگره های شعر و قصه جوان کشور است و در کارنامه اش داوری بیش از پنجاه جایزه و کنگره شعر ملی وجود دارد.

غلامرضا طریقی پس از انتصاب در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره جایزه ادبی جلال آل احمد گفت: به لحاظ امور مربوط به دبیرخانه از زمان عقب نیستیم و موضوعات مرتبط با جایزه جلال از سوی دبیرخانه طبق روال انجام شده است.

کتاب ها جمع آوری شده و همه چیز آماده داوری است.

وی درباره تحولات در معاونت فرهنگی و انتخاب دبیر و هیات علمی جایزه جلال هم افزود: مذاکرات با دبیران و هیات علمی انجام شده و ظرف چند روز آینده احکام اعلام خواهد شد و پس از آن داوری ها آغاز می شود.

زمان برگزاری جایزه ادبی جلال آل احمد آذرماه است بر این مبنا بسیاری از اهالی ادب از عدم معرفی اعضای هیات علمی و دبیران جایزه ابراز نگرانی کرده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طریقی» مدیر دفتر شعر شد/ احکام جایزه جلال بزودی اعلام می شود

«طریقی» مدیر دفتر شعر شد/ احکام جایزه جلال بزودی اعلام می شود