مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-09بين الملل

«از شریف تا لس آنجلس» به چاپ دوم رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات سوره مهر چاپ دوم کتاب خاطرات مجتبی عطاردی از اساتید دانشگاهی ایران، که 500 روز اسارت را در آمریکا تجربه کرده است، - از شریف تا لس آنجلس ، خاطرات مجتبی عطاردی استاد ایرانی اسیر شده در ایالات متحده آمریکا، به قلم پرویز سعادتی به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات سوره مهر چاپ دوم کتاب خاطرات مجتبی عطاردی از اساتید دانشگاهی ایران، که 500 روز اسارت را در آمریکا تجربه کرده است، روانه بازار کرد.

کتاب از شریف تا لس آنجلس که به قلم پرویز سعادتی تنظیم شده است حاصل مصاحبه مفصل با عطاردی است که به اتهام نقض قوانین آمریکا 500 روز در آمریکا اسیر بوده است.

کلیدی‏ ترین موضوع کتاب و شاید انگیزه اصلی نگارنده و دکتر عطاردی از انتشار کتاب، پاسخ به این سؤال است که چرا استادان ایرانی که در همین سال‏ ها به امریکا یا سایر کشور هایی که پلیس ویژه تحریم امریکا در آن ها مستقر است، رفته‏ اند، دستگیر شده ‏اند.

عطاردی در بخشی از مقدمه خود بر این کتاب می نویسد: زندانی شدن یک استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی در یک کشور بیگانه تا آنجا که من می دانم قبل از دستگیری من رخ نداده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از شریف تا لس آنجلس» به چاپ دوم رسید

«از شریف تا لس آنجلس» به چاپ دوم رسید