مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-09ورزشي

دکترساینا از قابلیت جدید خود برای افراد ناشنوا رونمایی کرد


دکترساینا، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان وبا همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان از قابلیت جدید خود برای کاربران ناشنوا رونمایی کرد.

- دکترساینا، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان وبا همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان از قابلیت جدید خود برای کاربران ناشنوا رونمایی کرد.

با فعال سازی این قابلیت در مشاوره های ویدیویی شخص سومی به عنوان مترجم از طرف تیم دکتر ساینا به گفتگوی ویدیویی میان کاربر و پزشک اضافه می شود تا تعامل میان پزشک و کاربر به راحتی شکل گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دکتر ساینا، این روزها تکنولوژی تبدیل به بخش لاینفکی از زندگی همه افراد شده و همه در تلاشند در لابه لای روزمرگی های خود به تکنولوژی و ابزارهای متفاوت آن روی بیاورند تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند.

یکی از مورادی که در سال های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته حوزه سلامت دیجیتال است و بعد از ورود کرونا تعدادی از کاربران سعی دارند در زمینه ارتباط با پزشک نیز تا جای ممکن از روش های آنلاین استفاده کنند.

در این میان که همه هر روز درگیر پیچیدگی های روزمره مجازی هستند گاهی وقت ها، یک گزینه و قابلیت فعال کردن آن می تواند نقش پررنگی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکترساینا از قابلیت جدید خود برای افراد ناشنوا رونمایی کرد

دکترساینا از قابلیت جدید خود برای افراد ناشنوا رونمایی کرد