مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-09ورزشي

سلیمانی: استفاده از VAR امکان پذیر نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حیدر سلیمانی در مورد اینکه رییس کمیته داوران اعلام کرده اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران داور VAR بدهد، - کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تشریح چگونگی استفاده از کمک داور ویدئویی به صورت آنلاین و آفلاین پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حیدر سلیمانی در مورد اینکه رییس کمیته داوران اعلام کرده اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران داور VAR بدهد، از این سیستم به صورت آنلاین در بازی ایران و کره جنوبی استفاده می شود و در غیر این صورت به صورت آفلاین استفاده می کنیم، اظهار داشت: خیلی خوش بینانه است که ما از VAR آنلاین در بازی ایران و کره جنوبی استفاده کنیم، چون اگر بخواهیم تمام زیرساخت ها را هماهنگ کنیم، کمتر از 6 ماه طول نمی کشد.

البته اگر تحریم نبودیم می توانستیم زودتر به نتیجه برسیم، اما با این شرایط کشور هایی مانند انگلیس و آلمان که VAR را ساپورت می کنند با ما مشکل دارند.

وی افزود: در سیستم آنلاین VAR گزارش آنلاین در اختیار شرکت های مربوطه هم قرار می گیرد به همین خاطر امکان اینکه سیستم آنلاین VAR را داشته باشیم خیلی سخت است.

فکر می کنم کنفدراسیون فوتبال آسیا به این سمت می رود که مانند والیبال در مسابقات ویدئوچک داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: استفاده از VAR امکان پذیر نیست

سلیمانی: استفاده از VAR امکان پذیر نیست