مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-09ورزشي

سرگیجه VAR در ورزشگاه آزادی


اگر AFC شرکت مد نظر تحت قرارداد فدراسیون را قبول ندارد و برای استفاده از این سیستم، داور اعزام نمی کند چه تدبیری برای دیدار های بعدی تیم ملی یا تیم های باشگاهی کشورمان صورت می گیرد؟ - صبح امروز خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت و گویی رادیویی درباره نحوه استفاده از سیستم VAR در بازی ایران و کره جنوبی اعلام کرد اگر AFC داوران این سیستم را به کشورمان نفرستد، به شکل آفلاین از کمک داور ویدیویی در این مسابقه استفاده خواهد شد.

در سیستم آفلاین همان کار ها انجام می شود، اما هیچ گونه گزارشی به داور بازی نخواهیم داد.

با این اظهارات این سوال به وجود می آید که اگر قرار بود سیستم VAR به ایران بیاید و مورد استفاده قرار نگیرد چرا عزیزی خادم تاکید داشت که این سیستم حتما باید در دیدار ایران و کره جنوبی مورد استفاده قرار بگیرد؟ آن هم در شرایطی که این سیستم به صورت آفلاین و تنها برای آموزش داوران کشورمان استفاده می شود.

پس از این صحبت برای پیگیری نحوه استفاده از VAR به شکل آنلاین و اینکه آیا قرار نیست این سیستم تاثیری در قضاوت تیم داوری بازی ایران و کره جنوبی داشته باشد با افشاریان تماس گرفته شد که وی اظهار داشت: در زمان استفاده آنلاین از VAR تعدادی داور در اتاق مانیتورینگ مستقر می شوند و صحنه های بازی را آنالیز می کنند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگیجه VAR در ورزشگاه آزادی

سرگیجه VAR در ورزشگاه آزادی