مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-09سياسي

توزیع 82 هزار ماسک و 30 پرس غذا توسط نیروی انتظامی در ایام اربعین


نیروی انتظامی در اربعین امسال در کنار اعمال قانون، بیش از 82 هزار ماسک و 30 هزار پرس غذا در بین زائرین اربعین توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز سردار دلاور القاصی مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حماسه بزرگ تفاوت داشته و با تعامل مردم و نیروی انتظامی بهترین عملکرد را داشته ایم.

سردار القاصی مهر افزود: در بحث انتخابات و تبلیغات رسانه ای معاندین برای ناامنی و کم رنگ شدن مشارکت  ناجا با تمام قوا امنیت انتخابات را تامین و به بهترین شکل ممکن انتخابات برگزار شد.

وی تصریح کرد: ایام محرم با تعامل و همدلی مردم و ناجا به بهترین شکل ممکن انجام شد؛ از زمان  بازگشت زائران به خاک وطن  نیروی انتظامی در کنار مردم بود و از هیچ خدمت رسانی به مردم دریغ نکردند.

سردار القاصی مهر افزود: تقدیر و تشکر مردم از ناجا  49 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است که بیانگر رویکرد تعامل گرایی و مردمداری نیروی انتظامی بوده و همچنین 51 درصد شکایات مردمی از ناجا کاهش داشته است.

وی گفت: رسانه ها در اقناع مردم در انجام وظیفه و محدودیت های کرونا  توسط ناجا بهترین عملکرد داشته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی 128 نوع  ماموریت در سطح جامعه انجام می دهد گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و  د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 82 هزار ماسک و 30 پرس غذا توسط نیروی انتظامی در ایام اربعین

توزیع 82 هزار ماسک و 30 پرس غذا توسط نیروی انتظامی در ایام اربعین