مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-09سياسي

مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه در جلسه سران سه قوه مطرح می شود


جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه با حضور در مقابل استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

- ایسنا/خوزستان جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه با حضور در مقابل استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

عدنان غزی فرماندار شوش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره تجمع کارگران نیشکر هفت تپه اظهار کرد: تجمعات کارگران نیشکر هفت تپه همچنان ادامه دارد و خواهان دریافت مطالبات خود هستند.

وی افزود: کارگران نیشکر هفت تپه سه ماه حقوق معوق دارند که باید به آن ها پرداخت شود و پیگیری ها برای پرداخت حقوق معوق کارگران ادامه دارد.

فرماندار شوش تصریح کرد: علاوه بر پرداخت حقوق، بحث تعیین تکلیف واگذاری شرکت نیشکر یکی دیگر از خواسته های کارگران این شرکت است که در تجمعات آن ها مطرح می شود.

غزی عنوان کرد: در هفته آینده در جلسه ای که توسط سران سه قوه برگزار خواهد شد، مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه مطرح و در خصوص آخرین وضعیت واگذاری این شرکت تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 17 مهرماه جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه با حضور در مقابل استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه در جلسه سران سه قوه مطرح می شود

مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه در جلسه سران سه قوه مطرح می شود