مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-09سياسي

ضرورت احیای تصاویر و دیوارنوشته های شهدا در لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت احیای تصاویر و دیوارنوشته های شهدا تاکید کرد و گفت: متاسفانه کار جمع آوری تاریخ شفاهی ایثاگران و شهدا کُند پیش می رود.

- ، محمود زرین جویی امروز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته و سال جاری برنامه ها و مراسمات متعددی داشته و برنامه ریزی کرده ایم که پیش زمینه برگزاری کنگره سراسری شهدای لرستان است، اظهار داشت: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، کاشت 6300 نهال به یاد شهدای لرستان، نامگذاری اماکن و میادین و ساختمان ها به نام شهدا، برگزاری یادواره شهدای زن، یادواره شهدای فتح خرمشهر، یادواره شهدای حاج عمران و… از جمله این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از پیام آوران ایثار، برگزاری یادواره شهدای منا، یادواره شهدای مدافع سلامت و یادواره شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های اجرا شده بوده است، تصریح کرد: 22 کمیته زیرمجموعه کنگره 6300 شهید لرستان تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه جمع آوری تاریخ شفاهی ایثارگران استان کار کُند پیش می رود، افزود: والدین شهدا بر اثر کهولت سن از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای تصاویر و دیوارنوشته های شهدا در لرستان

ضرورت احیای تصاویر و دیوارنوشته های شهدا در لرستان