مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-09ورزشي

مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک 4 آبان برگزار می شود


تکلیف خزانه دار و یک عضو از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در مجمع عمومی این کمیته که قرار است 4 آبان برگزار شود، مشخص خواهد شد.

- تکلیف خزانه دار و یک عضو از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در مجمع عمومی این کمیته که قرار است 4 آبان برگزار شود، مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک که خرداد امسال به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، چهارم آبان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

در این مجمع علاوه بر ارایه گزارشات مالی و عملکرد سال گذشته کمیته ملی پارالمپیک، قرار است تکلیف خزانه دار و یک عضو از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز مشخص شود.

در حال حاضر محمود خسروی وفا رییس، غفور کارگری نایب رییس مردان، سیما لیموچی نایب رییس زنان و محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک است و هادی رضایی عضو افتخاری هیات اجرایی، محمدرضا مظلومی، سردار قاسم قاسمی، علی کشفیا، امیر ماندگار فرد و غلامرضا نوروزی اعضای اصلی هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هستند.

پیش از این حمید علی عباس صمیمی رییس پیشین فدراسیون جانبازان و معلولان و یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود که با رفتن وی، تکلیف یک نفر از اعضای هیات اجرایی مشخص نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک 4 آبان برگزار می شود

مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک 4 آبان برگزار می شود