مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09اجتماعي

67خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا خدمت رسانی کردند


مسئول موکب محبان امام رضا (ع) قزوین گفت: در ایام شهادت امام رضا (ع) 67 خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا (ع) به زوار رضوی خدمت رسانی کردند.

- در تشریح اقدامات موکب محبان امام رضا علیه السلام قزوین در مشهد مقدس اظهار کرد: موکب از ابتدای مهر ماه فعالیت خود را در مسیر منتهی به حرم رضوی آغاز کرده است و تا 15 مهرماه فعالیت خود را ادامه داد.

مسئول موکب محبان امام رضا علیه السلام قزوین ادامه داد: این موکب از ایام اربعین تا شهادت امام رضا (ع) با پخش کردن اقلامی نظیر شربت، چای و میان وعده اقدام به خدمت به زائران امام رضا (ع) نموده است.

باقری توضیح داد: این موکب که توسط خادم یاران رضوی استان قزوین تأمین مالی شده است و توسط خود این عزیزان نیز اداره شده است در یک بازه 15 روزه در خدمت مردم بودیم و توانستیم برای آنان که امسال موفق نشده بودند به زیارت اربعین سید الشهدا نائل شوند یک حال و هوای اربعینی ایجاد کنیم.

مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان قزوین تبیین کرد: مسیر پیاده روی به سوی حرم رضوی امسال شور و حال خاصی دارد، همه تلاش می کنند همان حال و هوایی که بر اربعین حسینی حاکم است را در همین مسیر پیاده کنند و کارهای خیر در این فضا در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا خدمت رسانی کردند

67خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا خدمت رسانی کردند