مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09اقتصادي

مدیریت فشار شبکه آب در همدان ادامه دارد


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به تداوم اعمال مدیریت فشار آب گفت: تا زمانی که وضعیت مخازن ذخیره آب به مقدار قابل قبول نرسد این نوع از مدیریت فشار  ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا نیکداد ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اعمال مدیریت فشار، با اشاره به کاهش 42 درصدی نزولات جوی در سال جاری اظهار کرد: بر همین اساس دو راهکار ایجاد منابع جدید آبرسانی و اعمال مدیریت مصرف در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ایجاد منابع آبی جدید از وظایف تعریف شده شرکت آب منطقه ای است عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون منابع آبی جدیدی در دسترس شرکت آب و فاضلاب استان قرار نگرفته، تنها راهکار، مدیریت مصرف و آگاهی بخشی به مردم بود که در این خصوص اقداماتی عملیاتی شد.

معاون بهر ه برداری شرکت آب و فاضلاب همدان افزود: موضوع اعمال مدیریت فشار در ساعاتی که نیاز آبی مشترکین کمتر احساس می شد در دستور کار قرار گرفت که بر همین اساس اعمال مدیریت فشار از ساعت 11 شب تا 4 صبح اجرایی و 67 دستگاه کنترلگر فشار منصوبه بر روی شیرهای فشار شکن انجام این کار را میسر می کند.

وی در خصوص نحوه عملکرد دستگاه های کنترل گر فشار عنوان کرد: این دستگاه ها به گونه ای عمل می کنند که در زمان کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت فشار شبکه آب در همدان ادامه دارد

مدیریت فشار شبکه آب در همدان ادامه دارد