مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09سياسي

دورکاری برداشته شد/ نگرانی بابت عدم دریافت واکسن در جمعیت زیر 50 سال


مدیران مراقبت کنند که کارمندان و همکارانشان در محل کار حضور پیدا کنند و از فردا، براساس دستور شفاهی رییس جمهور دورکاری نداریم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: مدیران مراقبت کنند که کارمندان و همکارانشان در محل کار حضور پیدا کنند و از فردا، براساس دستور شفاهی رییس جمهور دورکاری نداریم.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 17 مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: امیدواریم کندی شیب نزولی در ابتلا به کرونا در استان نداشته باشد چراکه اگر روند صعودی شود و با پیک جدید مواجه شویم، وضعیت سخت میشود.

وی افزود: لازم است رسانه ها، ائمه جمعه و همه کسانی که تریبون دارند به مردم اعلام کنند واکسیناسیون مصونیت ابتلا به کرونا ایجاد نمی کند؛ درست از مرگ و میر را در دنیا خیلی پایین آورده اما باید توجه داشت که واکسن کرونا مصونیت ابتلا ایجاد نمی کند.

زینی وند تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی و فرمانداران در این فرصت که بیماری فروکش کرده، امکانات را مرور کرده و آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز موج جدید، غافلگیر نشویم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در بحث آموزش و پرورش تاکید بر آموزش حضوری است، بیان کرد: کرمان از استان های پیشرو در کل موضوع واکسیناسیون است و باید از این ظرفیت استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری برداشته شد/ نگرانی بابت عدم دریافت واکسن در جمعیت زیر 50 سال

دورکاری برداشته شد/ نگرانی بابت عدم دریافت واکسن در جمعیت زیر 50 سال