مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-09سياسي

العزی: سازمان ملل فقط زبان پول را می فهمد نه قانون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) امروز (شنبه) به رأی شورای حقوق بشر سازمان ملل برای پایان مأموریت تیم بازرسان یمن، - معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن پایان مأموریت تیم بازرسان شورای حقوق بشر سازمان ملل را مایه تأسف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) امروز (شنبه) به رأی شورای حقوق بشر سازمان ملل برای پایان مأموریت تیم بازرسان یمن، واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، العزی گفت که سازمان ملل نشان داده که مصوباتش بر مبنای کمک های مالی که دریافت می کند، است و قانون در این میان اعتباری ندارد.

او این حقیقت را تأسف برانگیز دانست.

این مقام یمنی تأکید کرد که ممانعت از ادامه کار تیم بازرسان سازمان ملل دلیل قاطعی بر این است که تمامی سخنان دولت صنعاء در خصوص جنایات ائتلاف سعودی درست و اتهامات ائتلاف به دولت صنعاء دروغ و جعل است.

معاون وزیر خارجه دولت صنعاء افزود: اگر حقیقت غیر از این بود، تحقیقات را لغو نمی کردند و کار تیم بازرسان به پایان نمی رسید.

شورای حقوق بشر سازمان ملل شامگاه پنج شنبه با اختلاف آرای بسیار اندک به پایان مأموریت بازرسان خود در یمن رأی مثبت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العزی: سازمان ملل فقط زبان پول را می فهمد نه قانون

العزی: سازمان ملل فقط زبان پول را می فهمد نه قانون