مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-09اقتصادي

توقف صادرات پشت سد بی ثباتی قوانین


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه مشکل مهم صادرات به عراق را عدم ثبات قوانین و مقررات تجاری دانست و گفت: این بی نظمی ها را در محدودیت های ناگهانی صادرات کالا به عراق به خصوص برای محصولات کشاوزی سبب ازدحام هزاران کامیون از این محصولات در مرزها در برخی مقاطع زمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: روند صادرات به عراق برخلاف دهه گذشته که عمدتا روند صعودی داشته، اکنون نزدیک به سه سال است که در حد هفت، هشت میلیارد دلار و با احتساب صادرات گاز تا سقف 10 میلیارد دلار باقی مانده است.

وی ادامه داد: این ثبات صادرات در حالی ایجاد شده که دقیقا در همین سه سال با رشد قابل توجه نرخ ارز مواجه بودیم که باید بازخورد استثنا برداشته شود می توان جهش صادراتی به عراق که نیازمند آن هستیم را محقق کرد.

وی خاطرنشان کرد: برقراری واردات از عراق ضرورت دارد چرا که هر چه واردات از عراق را افزایش دهیم هم رونق مرزها را شاهد خواهیم بود و هم قدرت چانه زنی ما افزایش خواهد یافت، اگر چه این واردات برای همه کالاها میسر نیست اما اکنون می توان در زمینه واردات سوخت و فرآوردهای نفتی و.

فعالیت هایی انجام داد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صادرات پشت سد بی ثباتی قوانین

توقف صادرات پشت سد بی ثباتی قوانین