مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-09اقتصادي

اناق بازرگانی: قانون جدید چک با اقتصاد کشور همخوانی ندارد


اکثر تجار عمده و کسبه خرده فروش با سیستم های نرم افزاری آشنایی ندارند و سال های متمادی به صورت سنتی کار کرده اند و ثبت کردن چک در پوشش قانون جدید برایشان مشکل آفرین شده است.

- اکثر تجار عمده و کسبه خرده فروش با سیستم های نرم افزاری آشنایی ندارند و سال های متمادی به صورت سنتی کار کرده اند و ثبت کردن چک در پوشش قانون جدید برایشان مشکل آفرین شده است.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز اجرای قانون جدید چک را یک چالش حاد در بستر کسب و کارها و ناهمخوان با وضعیت حاکم در بازار تولید، عرضه و اقتصاد کشور عنوان کرد.

یداله مالمیر روز شنبه 17 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم مزیت ها و مزایای مندرج در مفاد قانون چک، این قانون در مسیر اجرا موانع و دست اندازهای فراوانی را در معاملات تجاری خرد و کلان کشور ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: اکثر تجار عمده و کسبه خرده فروش با سیستم های نرم افزاری آشنایی ندارند و سال های متمادی به صورت سنتی کار کرده اند و ثبت کردن چک در پوشش قانون جدید برایشان مشکل آفرین شده است.

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز افزود: با توجه به انبوه مشکلات و تنگناهای اقتصادی که در بازار تولید و مصرف کشور خودنمایی می کند، ضروری است اجرای قانون جدید چک به زمانی موکول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اناق بازرگانی: قانون جدید چک با اقتصاد کشور همخوانی ندارد

اناق بازرگانی: قانون جدید چک با اقتصاد کشور همخوانی ندارد