مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-09حوادث

کشف چندین قطعه شیء تاریخی در گیلوان طارم


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از کشف چهار قطعه شیء تاریخی و دستگیری یک نفر در شهر گیلوان شهرستان طارم خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از کشف چهار قطعه شیء تاریخی و دستگیری یک نفر در شهر گیلوان شهرستان طارم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، حسینعلی فضلی گفت: این اشیا شامل یک ظرف سفالی کوچک، یک ظرف سفالی بزرگ، یک ظرف مسی کوچک و یک ظرف مسی بزرگ است که کشف و ضبط شد و قرار است توسط کارشناسان میراث فرهنگی استان زنجان ارزیابی شده و قدمت تاریخی آن ها تعیین شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: یک متهم در محل دستگیر و تعدادی اشیاء کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

فضلی با اشاره به اینکه شهرستان طارم از نظر تاریخی با داشتن آثار تاریخی و باستانی، یکی از شهرستان های مهم استان به شمار می رود، خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست می شود در راستای حفظ آثار تاریخی، در صورت مشاهده هر گونه حفاری مشکوک، مراتب را به سامانه 110 نیروی انتظامی و یا به شماره یگان حفاظت میراث فرهنگی 02433033350


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چندین قطعه شیء تاریخی در گیلوان طارم

کشف چندین قطعه شیء تاریخی در گیلوان طارم