مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-09حوادث

کاهش 20 درصدی جرائم خشن و سرقت مسلحانه در استان کرمان


در جرائم خشن و به ویژه سرقت مسلحانه بیش از 20 درصد کاهش و در سرقت به عنف کاهش 26 درصدی در استان کرمان در یک سال اخیر شاهد بودیم.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در جرائم خشن و به ویژه سرقت مسلحانه بیش از 20 درصد کاهش و در سرقت به عنف کاهش 26 درصدی در استان کرمان در یک سال اخیر شاهد بودیم.

سردار عبدالرضا ناظری امروز 17 مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به نقش رسانه ها در تامین امنیت به ویژه ترویج احساس امنیت در جامعه اظهار کرد: همه سازمان ها به دنبال هوشمندسازی هستند و پلیس هوشمند امروز پیشرو است و به دنبال پیاده سازی امنیت پایدار خواهد بود و سازمان هوشمند در ماموریت های خود با برنامه عمل می کند.

وی افزود: حجم بالای اطلاعات، تغییر شتابان محیطی و فناوری های ایجاد شده ضرورت ارتباط مستمر و پویا با محیط پیچیده بیرونی را ایجاب می کند و اصحاب رسانه نقش به سزایی در این زمینه دارند.

ناظری با اشاره به اینکه امنیت پایدار و دیرپا یعنی مردم از مواهب امنیتی در درازمدت بهره ببرند و کشور را در مقابل تهدیدات مقاوم سازی کنیم و ناجا نقش پیشگیرانه داشته باشد، گفت: ما به دنبال پیشگیری از بروز ناامنی هستیم و این مهم کمک همه سازمان ها را می طلبد و نقش مردم در این حوزه بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی جرائم خشن و سرقت مسلحانه در استان کرمان

کاهش 20 درصدی جرائم خشن و سرقت مسلحانه در استان کرمان