مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-09بين الملل

ربودن بیش از 100 غیرنظامی سوری توسط قسد در ساعات گذشته


نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با حمله به روستاهای حومه «تل براک» واقع در شمال شرقی الحسکه اقدام به ربودن بیش از 100 غیرنظامی در ساعات گذشته کردند.

- نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با حمله به روستاهای حومه تل براک واقع در شمال شرقی الحسکه اقدام به ربودن بیش از 100 غیرنظامی در ساعات گذشته کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سوریه سانا ، منابع محلی اعلام کردند، تعداد زیادی از خودروهای نظامی متعلق به نظامیان آمریکایی و ساز وکارها و تجهیزات متعلق به نیروهای سوریه دموکراتیک از شب گذشته روستاهای منطقه تل براک در شمال شرق الحسکه را محاصره کردند و به منازل روستاهای سمیحان ، تل الفرس و الجسعه حمله کردند و پس از ارتکاب شنیع ترین اقدامات علیه اهالی این روستا از جمله ضرب و شتم و اهانت، اقدام به ربودن بیش از 100 غیرنظامی از این روستاها کردند.

این منابع همچنین اعلام کردند، این اقدام پس از آن صورت گرفت که ساکنان این مناطق در اعتراض به سرقت کابل های برق توسط نیروهای سوریه دموکراتیک که برق این مناطق و محله های مسکونی اطراف آن را تامین می کند، تجمع کردند.

نیروهای قسد از این کابل ها برای تامین برق مقرهای نظامی خود و برخی از مکان های تجمع نظامیان آمریکایی در منطقه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربودن بیش از 100 غیرنظامی سوری توسط قسد در ساعات گذشته

ربودن بیش از 100 غیرنظامی سوری توسط قسد در ساعات گذشته