مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-09اقتصادي

معرفی 5 فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان


هر روزه افراد زیادی به دنبال راه اندازی فروشگاه های خود آن هم به صورت آنلاین برای کسب و کارشان هستند اما موضوعی که باعث می شود به یک فروشگاه دوست داشتنی و کاربرپسند تبدیل شوید، - این افزونه متعلق به سیستم مدیریت محتوا وردپرس است که قطعا نام آن را در اولین پیشنهادات افراد می شنوید.

این افزونه با دارا بودن ویژگی هایی چون نصب و راه اندازی آسان، محدودیت نداشتن در تعداد محصول و تصویر، قابل فیلتر کردن و دسته بندی محصولات به همراه توضیح، توانایی اتصال به انواع درگاه های پرداخت، گزارش دادن دقیق از موجودی و فروش محصولات، توانایی در ایجاد کدهای تخفیف و غیره، شما را قادر می سازد تا یک فروشگاه قدرتمند و آنلاین در 24 ساعت شبانه روز برای مدیریت محصولات خود داشته باشید.

Magento، انتخابی دیگر از فروشگاه سازهای محبوب آیا می دانستید که برندهای معروفی چون نوکیا، لنوو، آدیداس و غیره از این فروشگاه ساز آنلاین برای فعالیت خود در سطح وب استفاده می کنند؟ اگر دلیل استفاده برندها از این فروشگاه ساز را می خواهید بدانید باید با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید.

این ویژگی ها عبارت است از: امکان پشتیبانی از فروشگاه های متعدد در کنار هم، پشتیبانی از تمامی زبان های دنیا، متصل شدن به انواع درگاه های پرداخت، گزارش دقیق صورت حساب برای بخش حسابداری فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 5 فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان

معرفی 5 فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان