مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-09سياسي

وضعیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شرایط کرونا


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: خدمات رسانی این سازمان تحت تأثیر کرونا و شرایط اقتصادی قرار نگرفته است.

- حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی ، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره شرایط این سازمان در وضعیت کرونا اظهارداشت:خدمات رسانی سازمان تحت تأثیر کرونا و شرایط اقتصادی قرار نگرفته است در حالی که وقتی وضعیت اقتصادی نامناسب می شود برنامه های اجرایی همه سازمان ها و دستگاه ها دچار تغییر می شود.

 وی افزود: خوشبختانه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری خصوصا در مورد سالمندان با وجود شرایط سخت اقتصادی و کرونا تغییری در خدمات ارائه شده روی نداده است.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: چالش بزرگی که برای سازمان فرهنگی و هنری مخصوصاً در دوران شیوع کرونا ایجاد شد چالش درآمدزایی و منابع کمی که توانسته از طرف شهرداری به سازمان داده شود و تکاپوی حقوق آن را هم نمی دهد.

وی گفت: اما امکاناتی که در اختیار سازمان است امکانات قابل توجهی بوده که در آن هیچ تغییری نکرده از فضاهای نمایشی سینماها، مراکز فرهنگسرا، آموزشی گرفته تا کتابخانه ها، موزه کتابخانه ها، موزه ها و علیرغم اینکه توان مالی سازمان کم شده است اما از هیچ کدام از این امکانات کاسته نشده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شرایط کرونا

وضعیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شرایط کرونا