مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-09اقتصادي

قانون جهش مسکن سبب رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان می شود


قانون جهش مسکن ضمن رونق اقتصادی با افزایش اشتغال و تقویت تولید با خانه دار شدن دهک های پایین جامعه سبب امید آفرینی در استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی صبح امروز در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح جهش مسکن که عمدتاً دهک های یک تا چهار جامعه رو در بر می گیرد مهمترین و محوری ترین اولویت دولت سیزدهم به شمار می رود.

وی ادامه داد: در این راستا سیستان و بلوچستان با تجمیع امکانات و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی عزم جدی خود را برای اجرای این قانون و تأمین مسکن نیازمندان بکار بسته است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نخستین جلسه شورای تأمین مسکن استان با محوریت قانون جهش مسکن نحوه تأمین زمین های مورد نیاز برای احداث مسکن مورد بررسی قرار گرفت .

مدرس خیابانی بر اجرایی شدن هر چه سریع تر قانون جهش مسکن در سیستان و بلوچستان تاکید و افزود: مسکن به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیشران اقتصادی هر کشور که حدود 120 فعالیت اقتصادی را در بر می گیرد علاوه بر تأمین مسکن نیازمندان سبب رونق اقتصادی استان می گردد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط در طرح جهش مسکن در سیستان و بلوچستان باید در سامانه که به نام این طرح بزودی از طریق وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود ثبت نام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش مسکن سبب رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان می شود

قانون جهش مسکن سبب رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان می شود