مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-09ورزشي

تجلی مهربانی اصفهانی ها در آسمان بازفت چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای برنامه توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح مهربانی مهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی اظهار کرد: به منظور افزایش حمایت از دانش آموزان محروم با بهره گیری از مسؤولیت اجتماعی شرکت ها و خیران و ترویج فرهنگ نیکوکاری در میان اعضا و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر در راستای شناسایی و کمک به دانش آموزان در مناطق کم برخوردار و جمع آوری کمک های خیران در قالب بسته های نوشت افزار، لوازم ورزشی و بازی های سرگرمی و فکری امسال طرح مهربانی مهر برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در این طرح بسته های اهدایی شامل کیف کمک های اولیه ویژه مدارس مجری طرح دادرس و مدارس مناطق محروم و بسته های ویژه دانش آموزان شامل بازی های فکری، لوازم ورزشی ساده و لوازم التحریر با کمک خیران جمع آوری و بسته بندی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف تأمین اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان کم برخوردار تا پایان مهر ماه امسال ادامه دارد، افزود: تاکنون 250 بسته لوازم التحریر به ارزش 350 میلیون ریال شامل 12 قلم از جمله خودکار، مداد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی مهربانی اصفهانی ها در آسمان بازفت چهارمحال و بختیاری

تجلی مهربانی اصفهانی ها در آسمان بازفت چهارمحال و بختیاری