مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-09اقتصادي

مدرن سازی واحدهای بخار نیروگاه بندرعباس با توان داخلی


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از انعقاد قرارداد توسط شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی و گروه مپنا در خصوص بازتوانی و مدرنیزاسیون واحدهای بخار نیروگاه بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی اظهار کرد: در راستای کاهش شدت انرژی ، حداکثر استفاده از منابع سوخت موجود در نیروگاه و ضرورت ارتقاء و مدرنیزاسیون نیروگاه بخار بندرعباس با ظرفیت اسمی 1280 مگاوات، شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی به عنوان کارفرما و شرکت گروه مپنا با انعقاد قراردادی، مدرنیزاسیون نیروگاه بخار بندرعباس را بصورت یک پروزه طرح و ساخت ( EPC ) با مشارکت شرکت های گروه مپنا در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این قرارداد مواردی از قبیل ارتقای راندمان و توان عملی واحدهای بخار نیروگاه بندرعباس، کاهش میزان آلاینده های زیست محیطی به محدوده مقادیر استاندارد سازمان حفاظت محیط زیست، مصرف بهینه آب و رفع محدودیت در سیستم خنک کن و افزایش عمر واحدها به میزان 25 سال پس از نوسازی از جمله موارد این قرارداد با مپنا است.

به گفته مدیرعامل نیروگاه بندرعباس، در این قرارداد همچنین تعهد پشتیبانی و تامین قطعات یدکی پیش بینی شده است که جهت رسیدن به موارد فوق و ارزیابی وضعیت فعلی تولید و راندمان واحد منتخب بر اساس الزامات استاندارد  ASME PTC، کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرن سازی واحدهای بخار نیروگاه بندرعباس با توان داخلی

مدرن سازی واحدهای بخار نیروگاه بندرعباس با توان داخلی