مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-08سياسي

میزان مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات و عوارض مربوطه و نحوه پرداخت و سایر موارد قانونی این بنگاه ها باید توسط مدیران کل اقتصاد دارایی و امور مالیاتی هرمزگان تعیین و مشخص شود.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات و عوارض مربوطه و نحوه پرداخت و سایر موارد قانونی این بنگاه ها باید توسط مدیران کل اقتصاد دارایی و امور مالیاتی هرمزگان تعیین و مشخص شود.

  منصور آرامی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در راستای مصوبات انقلابی ، محرومیت زدایی و عدالت محور مجلس شورای اسلامی، پالایشگاه نفت ستاره به همراه تعداد دیگری از بنگاه های اقتصادی که محل فعالیت شان در استان است، ملزم به پرداخت مالیات و عوارض دراستان هستند.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس با اشاره به اقدام مجلس یازدهم در راستای محرومیت زدایی و برقراری عدالت در استان ها، تصریح کرد: در ردیف 2 - بند دال - تبصره 6 قانون بودجه 1400 واحد های تولیدی و پیمانکاران طرح های واقع در استان، ملزم شدند مالیات و عوارض ارزش افزوده خود را با رعایت سایر بندهای قانونی به حساب استان محل فعالیت خود واریز کنند.

آرامی ادامه داد: سازمان امورم الیاتی کشور موظف است گزارش عملکرد این بند قانونی را هر سه ماه به دیوان محاسبات کشور ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست

میزان مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست