مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-08سياسي

انتقادشدید آیت الله سعیدی نسبت به ناهنجاری های فرهنگی در قم


امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مردم قم خواهان زندگی عفیفانه هستند، گفت: افرادی با کمال بی حیایی در قم، آشیانه اهل بیت(ع) به سگ گردانی می پردازند در حالی که سگ گردانی با قصد برهم زدن قداست شهر اهل بیت(ع) یقینا حرام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که پس از دوره ای تعطیلی، امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلای قدس  قم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند برای اینکه مؤمنین بتوانند راه تقوا را بدون انحراف طی کنند فرمود با صادقین باشید که تعهدات خود را در برابر ایمان به خدا به خوبی انجام می دهند.

وی سرآمد صادقین را پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان دانست و گفت: دو ماه محرم و صفر فرصت و ظرف تجلی تولی و تبری برای شیعیان و محبان اهل بیت(ع) است و مؤمنین در همه عمر خود نسبت به دوستی با دوستان خدا و همراهی حق و دشمنی با دشمنان خدا و دوری جستن از باطل و اهل باطل باید اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: تولی و تبری از فروع دین و از فرائض مهم الهی است و همه مسلمانان باید مانند تمامی واجبات به این دو واجب هم عمل کنند و دوستان خدا را دوست داشته باشند و از دشمنان خدا اعلام بیزاری کنند زیرا خداوند تولی و تبری را در سرشت انسان قرار داده و در سوره حجرات آیه 7 می فرماید خداوند ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادشدید آیت الله سعیدی نسبت به ناهنجاری های فرهنگی در قم

انتقادشدید آیت الله سعیدی نسبت به ناهنجاری های فرهنگی در قم