مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-08اقتصادي

اردوی جهادی برای خدمت رسانی رایگان به 2400 تبعه خارجی در تربت جام


مسئول قرارگاه جهادی خانه جهادگران کشور از کمک 500 میلیون تومانی مردم کشورمان به مهاجران افغانستانی در مهمان شهر تربت جام و برخورداری ساکنان این اردوگاه از خدمات رایگان جهادی در دهه آخر صفر خبر داد.

- سیداحمد رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام با اشاره به استقرار گروه های جهادی پزشکی در مهمان شهر مهاجرین خارجی تربت جام به مناسبت دهه آخر صفر، اظهار کرد: 2 هزار و 400 تبعه خارجی در این اردوگاه از خدمات جهادی، پزشکی، فرهنگی، روانشناسی و مشاوره ای رایگان به مناسبت دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) برخوردار شدند.

مسئول قرارگاه جهادی خانه جهادگران کشور با اشاره به اختصاص 500 میلیون تومان از کمک های نوع دوستانه مردم ایران اسلامی در خدمت رسانی به مهاجران افغانستانی، افزود: این قرارگاه جهادی زیرمجموعه بسیج سازندگی سپاه پاسداران است که در سال های گذشته با ایجاد موکب به زائرین سیدالشهدا(ع) در مسیر نجف کربلا خدمت رسانی می کردند و با توجه به محدودیت های امسال سفر به عتبات عالیات این موکب برای خدمت رسانی به مهاجرین خارجی همزمان با ایام سوگواری دهه آخر صفر در مهمان شهر این شهرستان برپا شد.

وی عنوان کرد: در این اردوی جهادی، گروه پزشکی یاس فاطمی متشکل از 30 داوطلب جهادی از اقصی نقاط کشور عزیزمان و دانشجویان پزشکی و پرستاری افغانستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی برای خدمت رسانی رایگان به 2400 تبعه خارجی در تربت جام

اردوی جهادی برای خدمت رسانی رایگان به 2400 تبعه خارجی در تربت جام