مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-08سياسي

مطالبات، دستاوردها و اقدامات انجام شده سفر رهبری ارزیابی شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: لازم است کارگروهی با حضور جمعی از نخبگان تشکیل و مطالبات رهبری در استان تجزیه و تحلیل شده تا دستاوردها و اقدامات انجام شده ارزیابی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، جت الاسلام والمسلمین رضا نوری، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ربیع الاول و آرزوی قبولی عزاداری ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در طول سال مسیر اهل بیت (ع)، راه و هدف ما باشد.

وی در ادامه با اشاره به نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، افزود: سفر معظم له به این خطه، سفری ویژه و متفاوت با دیگر سفرهای استانی بود و در یک هفته حضور مقام معظم رهبری در استان مطالب بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: نوزدهم مهرماه و سالروز سفر رهبری به استان فرصتی برای مرور بیانات و مطالبات معظم له در استان و ارزیابی نتایج و اقدامات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است کارگروهی با حضور جمعی از نخبگان تشکیل و مطالبات رهبری در استان تجزیه و تحلیل شده تا دستاوردها و اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات، دستاوردها و اقدامات انجام شده سفر رهبری ارزیابی شود

مطالبات، دستاوردها و اقدامات انجام شده سفر رهبری ارزیابی شود