مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-08سياسي

مسئولان گرانی و کمبود اقلام را حل کنند


امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه های مردم، گفت: مسئولان برای تهیه و تأمین به موقع اقلام موردنیاز مردم اقدام کنند تا شاهد کمبود یا گرانی افسارگسیخته اقلام ضروری نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مطالب بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف مطرح شد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: نوزدهم مهرماه و سالروز سفر رهبری به استان فرصتی برای مرور بیانات و مطالبات معظم له در استان و ارزیابی نتایج و اقدامات صورت گرفته است.

گرامیداشت سفر رهبر انقلاب نیاز به کار نمایشی ندارد نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: در این راستا لازم است کارگروهی با حضور جمعی از نخبگان تشکیل و مطالبات رهبری در استان تجزیه و تحلیل شده تا دستاوردها و اقدامات انجام شده ارزیابی شود.

وی افزود: شاید برای گرامیداشت سالروز این سفر، نیازی به حرکت نمایشی در خیابان نداشته باشیم؛ ولی باید همه ادارات و نهادها مطالبات رهبر معظم انقلاب در این سفر را در حیطه مسؤولیتی خود بررسی کرده و ببینند تا چه اندازه توانسته اند این مطالبات را اجرایی و عملیاتی کنند و در مقابل کدام مطالبات هنوز بر روی زمین مانده و عملیاتی نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: هر نهاد و مجموعه ای در استان باید برکات و دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب را در حیطه اداره و مجموعه خود تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان گرانی و کمبود اقلام را حل کنند

مسئولان گرانی و کمبود اقلام را حل کنند