مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-08سياسي

گلایه دوباره امام جمعه از بی توجهی افراطی سازمان بنادر به اسکله شهر خمیر


خطیب نماز جمعه شهرستان خمیر با گلایه مجدد از بی توجهی افراطی اداره بنادر هرمزگان در رسیدگی و واگذاری اسکله شهرستان خمیر با دعوت از مردم، مسئولین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: یکی از نکات کلیدی در هر جامعه ای امنیت است که در کشور ایران اسلامی با همت و تلاش نیروهای مسلح یک امنیت مستقل، درون زا و متکی به خود ایجاد شده است .

وی با اشاره  به هفته نیروی انتظامی از  بیانات رهبری در ارتباط تصویری در آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان افسری در خصوص نیروی های مسلح کشور گفت: نیروهای مسلح انقلابی ما در همه رده های ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی و در تمامی سطوح مصداق کامل حصون الرعیه در زمان ما هستند و نقش محوری و الهام بخش آنها در غرب آسیا قابل اعتراف است.

خطیب نماز جمعه شهرستان خمیر در بخش دیگر با اشاره به دستور صریح رهبر معظم انقلاب برای منع واردات کالاها و لوازم خانگی خارجی مخصوصا کره ای به بازار ایران، گفت: در سیر حرکت کاروان انقلاب در خودکفایی و تقویت تولید داخلی برای خودباوری در جوانان گام مهمی باید برداشته شود.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: نگاه به دولت این است که در زمینه احیای تولید داخل گام عاجل و مقتدری اتخاذ شود که دوام آن با مواجهه شرکت های که با ناز پروری و جسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دوباره امام جمعه از بی توجهی افراطی سازمان بنادر به اسکله شهر خمیر

گلایه دوباره امام جمعه از بی توجهی افراطی سازمان بنادر به اسکله شهر خمیر