مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-08سياسي

واکنش وزیر اقتصاد به آلونک گمرک بندر ریگ+فیلم


به دلیل اینکه شما در بندر ریگ دفتری ندارید به آن رسیدگی نمی کنید اگر اینجا دفتری داشتید قطعا سعی می کردید محل دفتر خود را بجای این آلونک هایی که اینجا زده شده، -   وی با تاکید بر تسریع در تغییر وضعیت گمرک گناوه گفت: قطعا در جلسه امشب هیئت دولت در استانداری بوشهر مشکلات شما مردم عزیز را مطرح و بررسی خواهیم کرد.

ملوانان گناوه ای نیز در این بازدید در بیان خواسته های خود گفتند: متاسفانه در سال تنها یک سفر حق  داریم داشته باشیم آیا ما می توانیم تنها با حقوق یک ماه خرج و معاش زندگی خود را تامین کنیم؟ این ملوانان بیان داشتند: بیمه ملوانان تنها زمانیکه در سفر هستند محاسبه می شود و به همین دلیل بسیاری از ما بعد از 30 سال وقتی بیمه محاسبه می شود تا تنها بیمه سه یا چهارسال برای ما رد شده است و آن زمان دیگر توانایی هیچ کاری را نداریم.

آن ها با اشاره به زیر ساخت گمرک بندر ریگ افزودند: متاسفانه طرح توسعه گمرک بندر ریگ قرار است طی 15 سال انجام شودآیا با این همه عقب ماندگی قرار است 15 سال دیگه صبر شود؟ یکی دیگر از افراد با بیان اینکه شرکتی 25 سال با قراردادی کل بندر گناوه را در اختیار گرفته و اجازه ورود هیچ شرکتی را نمی دهد بیان داشت: متاسفانه شرکت بندرسازان چندین سال است که کل خور گناوه را در اختیار گرفته و به هیچکس اجازه فعالیت نمی دهد؛ همچنین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر اقتصاد به آلونک گمرک بندر ریگ+فیلم

واکنش وزیر اقتصاد به آلونک گمرک بندر ریگ+فیلم