مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-08سياسي

ملت ایران ایستادگی را انتخاب کرده/رونق تولید حلال مشکل گرانی است


نماینده ولی فقیه در فارس و خطیب جمعه شیراز تاکید کرد که دشمن از اینکه ملت ایران فریاد استقلال خواهی را سر داده، خشنود نیست و مدام این ملت را تهدید می کند اما این ملت راه خود را انتخاب کرده و در این مسیر ایستاده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و خطیب جمعه شیراز تاکید کرد که دشمن از اینکه ملت ایران فریاد استقلال خواهی را سر داده، خشنود نیست و مدام این ملت را تهدید می کند اما این ملت راه خود را انتخاب کرده و در این مسیر ایستاده است.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز گفت: یکی از مناسبت های هفته پیش رو، بیستم مهرماه روز بزرگداشت حافظ است، که رهبر عظیم الشان انقلاب در سالهای پیش که سفری به شیراز داشتند یک سخنرانی معنوی و علمی بیان فرمودند که در ایام یادروز حافظ به عنوان قله مطرح است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه حافظ اگرچه شخصیتی جهانی به شمار می رود اما آنانکه نزدیک به او هستند باید بیشتر متوجه سخنانش باشند و فرهنگ و سبک زندگی حافظانه باید بیشتر در بین آنان رواج داشته باشد، گفت: اگر این مرد حافظ قرآن کریم بوده و این آیات بازتابی از قرآن کریم است که در غزلیات آمده ما به عنوان پیرو قرآن و کسی که به حافظ احترام می گذارند این حرف ها را به گوش جان بشنویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران ایستادگی را انتخاب کرده/رونق تولید حلال مشکل گرانی است

ملت ایران ایستادگی را انتخاب کرده/رونق تولید حلال مشکل گرانی است