مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-08سياسي

همه باید در حمایت از تولیدات داخلی به میدان بیاییم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: همه باید در حمایت از تولیدات داخلی به میدان بیاییم و خرید لوازم مشابه خارجی را در خانواده تحریم کنیم.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اهمیت دقت به شاخصه های اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: اگر امروز در بخش تولید لوازم خانگی پیشرفت چشمگیری داشتیم همه به برکت این است که به توان داخلی اتکا کردیم.

وی تولیدات فرهنگی را موجب صدور فرهنگ اسلامی به جوامع مختلف بیان و تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی دستگاه های اجرایی مسئول باید با فیلم ها و تولیدات فرهنگی که در تضاد با فرهنگ اسلامی تولید، مقابله کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قلعه مستحکمی دانست که از جان و مال مردم عزیز دفاع می کنند گفت: به گفته معظم له پوشیدن لباس نظامی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران یک مدال افتخار برای نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: معنویت یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که این ویژگی بارز موجب شده تا امنیت پایدار به طور کامل در این نظام الهی تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید در حمایت از تولیدات داخلی به میدان بیاییم

همه باید در حمایت از تولیدات داخلی به میدان بیاییم