مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-08فرهنگي

18 فیلم کودک و نوجوان در رفسنجان از امروز اکران می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: اکران 18 فیلم جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از امروز در رفسنجان آغاز می شود.

- ایمان محمدآبادی امروز 16 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از امروز جمعه 16 مهرماه به مدت پنج روز در عمارت گلستان امین رفسنجان آغاز می شود.

وی بیان کرد: در طول برگزاری جشنواره، 18 فیلم در دو سانس به صورت روزانه در ساعات 17 و 19 اکران خواهد شد.

محمدآبادی با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در 13 شهر برگزار می شود، یادآور شد: این رویداد سینمایی حتی در بعضی از مراکز استان ها برپا نمی شود و در شهر کرمان هم فیلم ها به صورت حضوری اکران نخواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت داوران جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در رفسنجان، متشکل از 30 کودک و نوجوان است که فیلم ها را داوری و نقد خواهند کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با بیان اینکه فرزندان کادر درمان میهمانان ویژه این رویداد هستند، افزود: تماشای فیلم ها برای کودکان و نوجوانان رایگان است.

محمدآبادی تصریح کرد: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان با مشارکت و همراهی مجتمع مس سرچشمه، شهرداری و شورای شهر، عمارت گلستان امین، انجمن سینمای جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 فیلم کودک و نوجوان در رفسنجان از امروز اکران می شود

18 فیلم کودک و نوجوان در رفسنجان از امروز اکران می شود