مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-08اقتصادي

نظر فعالان اقتصادی درباره طرح جرم انگاری وارد نکردن ارز صادرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از صداوسیما، حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه طرح جرم انگاری وارد نکردن ارز حاصل از صادرات الزام ها و پیامدهای مربوط به خود را دارد گفت: - نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: یکی از تبعات تصویب این قانون، می تواند کاهش معنادار صادرات غیرنفتی و از دست رفتن بسیاری از بازار های صادراتی برای صادرکنندگان ایرانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از صداوسیما، حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه طرح جرم انگاری وارد نکردن ارز حاصل از صادرات الزام ها و پیامدهای مربوط به خود را دارد گفت: به نظر می رسد تا پیش از اینکه این طرح در مجلس و به ویژه تا پیش از اینکه به صحن علنی بیاید از سوی فعالان اقتصادی ونیز علاقمندان به اقتصاد سیاسی و از همه مهمتر از سوی دولت سیزدهم باید در کانون نقد جدی و پردامنه قرار گیرد و در باره جزییات آن با کمال دقت بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: یکی از الزام های هر طرحی که می خواهد قانون شود این است که پیشینه آن در اجرا و در قانونگذاری از سوی طراحان به خوبی دیده شود.

به نظر می رسد باید طراحان این امر، اقدام های فراوان بانک مرکزی در دولت دوازدهم را درباره این موضوع خوب مطالعه و نتایج آن را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر فعالان اقتصادی درباره طرح جرم انگاری وارد نکردن ارز صادرات

نظر فعالان اقتصادی درباره طرح جرم انگاری وارد نکردن ارز صادرات