مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-08سياسي

فلات مرکزی در یک قدمی خالی از سکنه شدن!


یک کارشناس ارشد حوزه منابع آبی گفت: ناکارآمدی بخش آب کشور، محصول تصمیم های شورای عالی آب بوده و همین موضوع فلات مرکزی را در یک قدمی خالی از سکنه شدن قرار داده است.

- یک کارشناس ارشد حوزه منابع آبی گفت: ناکارآمدی بخش آب کشور، محصول تصمیم های شورای عالی آب بوده و همین موضوع فلات مرکزی را در یک قدمی خالی از سکنه شدن قرار داده است.

داریوش مختاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر پایه صورت جلسه های منتشر شده شورای عالی آب کشور، از نخستین جلسه این شورا در 12 آبان 1381 تا جلسه آخرین آن که در 13 آبان 1398 بوده، این نهاد مهم و کلیدی 40 جلسه رسمی را برگزار کرده و این جلسه ها، انبوهی از تصمیم های اجرایی در بخش آب کشور گرفته شده و اکنون که پیامدهای این تصمیم ها آشکار شده است می بینیم که اساسا این تصمیم ها از مسیر کارشناسی لازم گذر نکرده بودند.

وی با بیان اینکه پیش از آن، هرگونه تصمیم گیری در بخش آب کشور بر اساس قوانین بودجه سالیانه یا قانون های موضوعه مجلس بوده است، افزود: به طور معمول پیشنهاد یا الزام هرگونه اقدام اجرایی در قالب طرح (پیشنهادات کمیسیون های مجلس به صحن علنی) و لایحه (پیشنهاد مصوب هیات دولت به مجلس شورای اسلامی) به دولت سپرده می شد و دولت موظف بود از مسیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطالعات لازم را انجام دهد و مسئولیت نهایی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلات مرکزی در یک قدمی خالی از سکنه شدن!

فلات مرکزی در یک قدمی خالی از سکنه شدن!