مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-08فرهنگي

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان


«هفتاد و شش دو صفر» پرفورمنسی به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباسپور از 20 تا 23 مهر ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

- هفتاد و شش دو صفر پرفورمنسی به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباسپور از 20 تا 23 مهر ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، هفتاد و شش دو صفر هر روز به مدت چهار ساعت بی وقفه در جریان است.

مخاطبان محدودیتی برای زمان ورود، خروج و تماشای این اجرا نخواهند داشت و بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد و رایگان است.

اجرای هفتاد و شش دو صفر به کوشش بهمن عباسپور به عنوان طراح، کارگردان و اجراگر و شهرام گیل آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارساییان مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین الملل)، سحر نزهت سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی) پدید آمده است.

نقل قولی از هلن گرمیون به عنوان استیتمنت این اجرا برگزیده شده است؛ آنجا که می گوید: من همیشه گفت وگوهای خیالی خلق می کنم تا آنچه را در ذهنم می گذرد به زبان بیاورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان