مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-08سياسي

مراسم استقبال از کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین حسینی در مشهد برگزار شد


مراسم استقبال از کاروان پیاده مشهد به کربلا که طولانی ترین پیاده روی اربعین حسینی را انجام داده اند، با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در مشهد، مراسم استقبال از بیستمین کاروان پیاده مشهد به کربلا صبح امروز با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، شهردار مشهد و جمعی از مردم حسینی در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم گفت: راهپیمایی اربعین که همواره مورد تأکید ائمه معصومین بوده است، دارای آثار و برکات زیادی است و این راهپیمایی که در آن تنوع حضور مسلمانان از همه اقشار و سنین وجود دارد و همه در یک جهت و برای رسیدن به یک هدف حرکت می کنند، تأثیرات خود را در آینده بیشتر نشان می دهد.

در پایان این مراسم کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین حسینی برای زیارت پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و در حرم مطهر رضوی نیز به ذکر مصیبت پرداختند.

گفتنی است؛ این کاروان که به سرپرستی مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم مشهد برپا شده است، امسال در بیستمین سال تشکیل خود کاروانی 180 نفره را که شامل افرادی از 11 تا 70 سال بود، برای حضور در پیاده روی اربعین عازم کربلا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین حسینی در مشهد برگزار شد

مراسم استقبال از کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین حسینی در مشهد برگزار شد