مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-08سياسي

ممنوعیت تردد از مرز تمرچین پیرانشهر تا دوشنبه تداوم دارد


به دلیل برگزاری انتخابات در کشور عراق با وجود بازگشایی مرزهای زمینی استان از امروز تردد از مرز تمرچین تا دوشنبه همچنان ممنوع است.

- ترابی در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهارکرد: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور عراق و انجام انتخابات در این کشور، مرزهای ایران منتهی به کشور عراق از جمله مرز رسمی تمرچین به علت انجام فرآیند انتخابات در کشور عراق، هرگونه تردد مسافر، کالا و انجام رویه بازرگانی از ساعت 21 روز شنبه 17 مهرماه الی ساعت 6 صبح روز دوشنبه 19 مهرماه ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس این اطلاعیه به اطلاع کلیه شهروندان و هم استانی هایی که قصد سفر به کشور عراق از مرز تمرچین را دارند می رساند تا پایان لغو ممنوعیت تردد از مراجعه به مرز تمرچین خودداری کنند.

ترابی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاعیه بازگشایی مرزهای استان آذربایجان غربی از روز جمعه 16 مهرماه، بازگشایی و تردد مسافر از مرز تمرچین از فردا به قوت خود باقی است و ممنوعیت فوق فقط شامل زمانبندی اعلام شده است.

فرماندار پیرانشهر مرز تمرچین را به عنوان یکی از مرزهای استراتژیک در جنوب استان، پتانسیل مناسبی در جهت افزایش سطح مبادلات تجاری و ارتقای پیشرفت منطقه و کشور دانست و میزان تردد مسافر از این پایانه را طی شش ماهه نخست سال 48 هزار نفر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد از مرز تمرچین پیرانشهر تا دوشنبه تداوم دارد

ممنوعیت تردد از مرز تمرچین پیرانشهر تا دوشنبه تداوم دارد