مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-08دانش

از شرط برپایی کلاس های حضوری دانشگاه ها تا اعلام نتایج آزمون های علوم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

- شرایط مرحله مصاحبه معرفی شدگان رشته فوریت های پزشکی مشخص شد معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش در رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال1400 باید برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به 11 مرکز دانشگاهی تعیین شده مراجعه کنند.

معرفی شدگان رشته کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی لازم است با توجه به استان محل اقامت خود، برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه به سایت دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی مشخص شد ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت طی نامه ای به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زمان برگزاری آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی را در نیمه دوم آبان ماه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شرط برپایی کلاس های حضوری دانشگاه ها تا اعلام نتایج آزمون های علوم پزشکی

از شرط برپایی کلاس های حضوری دانشگاه ها تا اعلام نتایج آزمون های علوم پزشکی