مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-07سياسي

اولین خیابان کامل تهران میزبان عزاداران امام رضا (ع) شد


شهردار منطقه 12 از راهپیمایی و تجمع عزاداران به همراه مراسم سنتی عزاداری نظیر دمامه نوازی و تعزیه در بلوار قیام، اولین خیابان کامل تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد سعادتی گفت: به هر حال سفره مهمانی و عزاداری اهل بیت (ع) در این دو ماه برپا بوده و بلوار قیام هم یکی از موقعیت ها و معابری است که در دل محلات متدین و مذهبی این منطقه قرار دارد که خوشبختانه امسال هم فضا، مناسب سازی شده و بهتر دیدیم که مراسم عزاداری این روز را در این موقعیت شهری با همراهی شورایاران، معتمدین محلی، هیئات مذهبی و گروه های مردمی برگزار کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه چنین برنامه هایی در بلوار قیام تداوم یابد، افزود: انشاالله سوگواری حضرت امام رضا (ع) در سال های آتی در این فضا نهادینه شود و این موقعیت در تهران برای مراسم سوگواری روز 30 صفر، مشخص و بارز شود.

شهردار قلب طهران در پایان گفت: من به نوبه خود از همه کسانی که در برپایی این مراسم ما را یاری کردند، سپاسگزارم و امیدوارم عزاداری های همه ما مقبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

تجمع عزاداران در منطقه 12، صبح امروز پنجشنبه، 15 مهرماه، به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) و آخر ماه صفر، از ساعت 10 تا 12 صبح، از میدان خراسان تا میدان قیام با حضور گروه های مردمی و هیئات عزاداری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خیابان کامل تهران میزبان عزاداران امام رضا (ع) شد

اولین خیابان کامل تهران میزبان عزاداران امام رضا (ع) شد