مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 21:002021-10-07فرهنگي

چرا صدای «فروغ» پس از سوختگی تغییر کرد؟


فریبا متخصص، ایفاگر نقش فروغ در سریال «تولدی دیگر» درباره ایرادی که به این سریال به سبب تغییر کردن صدای این شخصیت پس از سوختگی و عمل جراحی گرفته شد و استفاده نکردن از صدای خودش برای لعیا زنگنه، - فریبا متخصص پس از گذشت 2 دهه از ساخت تولدی دیگر توضیح داد چرا صدای فروغ پس از سوختگی تغییر کرد؟ فریبا متخصص، ایفاگر نقش فروغ در سریال تولدی دیگر درباره ایرادی که به این سریال به سبب تغییر کردن صدای این شخصیت پس از سوختگی و عمل جراحی گرفته شد و استفاده نکردن از صدای خودش برای لعیا زنگنه، توضیحاتی را ارائه کرد.

فریبا متخصص ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ که 22 سال قبل در سریال تولدی دیگر به کارگردانی داریوش فرهنگ، نقش زنی خودخواه و بی تفاوت نسبت به فرزندانش را ایفا کرده بود، بار دیگر تاکید می کند که قضاوت درباره این شخصیت کار آسانی نیست .

او با برشمردن دلایل جذابیت و موفقیت این سریال به تهیه کنندگی مسعود رسام و بیژن بیرنگ، توضیحاتی را درباره ایرادی که به این سریال وارد شده بود، ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پخش سریال تولدی دیگر به تازگی در شبکه آی فیلم به پایان رسیده است؛ مجموعه ای که در سالهای 77 و 78 از شبکه تهران پخش شد.

حالا متخصص در مصاحبه ای، با یادآوری روزهای ایفای نقش در این سریال، به این سوال که آیا هنوز هم تماشای سریال تولدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صدای «فروغ» پس از سوختگی تغییر کرد؟

چرا صدای «فروغ» پس از سوختگی تغییر کرد؟