مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 20:002021-10-07اقتصادي

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی 30 مهر 1400 به پایان می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان کشور گفت: مالکان و مستاجران تا پایان مهرماه سال جاری مهلت ثبت نام و خوداظهاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان راه، مسکن و شهرسازی اصفهان، علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه مهلت ثبت اطلاعات سکونتی سرپرستان خانوار در 30 مهر ماه 1400 به پایان می رسد تاکید کرد: مردم عزیز اصفهان جهت جلوگیری از ضررهای ناشی از عدم ثبت اطلاعات سکونتی هر چه سریع تر نسبت به خوداظهاری و ثبت مشخصات واحدهای مسکونی تملیکی و محل اقامت خود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس https://amlak.

mrud.

ir اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیامدهای مثبت ثبت اطلاعات در این سامانه اظهار کرد: ثبت اطلاعات در سامانه مذکور منجر به ایجاد شفافیت اطلاعاتی در حوزه مسکن، اخذ تصمیمات سیاستی صحیح و نهایتا تسهیل فرآیند خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه می شود.

وی افزود: فراهم شدن زمینه ایجاد سرشماری برخط نفوس و مسکن، تنظیم بازار مسکن و امکان اجرای سیاست های مطلوب دولت از جمله اعمال مالیات یا پرداخت یارانه های هدفمند از دیگر مزایای ثبت اطلاعاتی سکونتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی 30 مهر 1400 به پایان می رسد

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی 30 مهر 1400 به پایان می رسد