مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-07سياسي

حکیم: عراق سوار قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در گفتگو با شبکه الشرقیه با اشاره به برگزاری انتخابات آتی گفت: دعوت مرجعیت عالی و تلاش سختی که کمیساریای عالی مستقل انتخابات می کند و همچنین تلاش دولت و دستگاه های امنیتی برای .

- رهبر جریان حکمت ملی عراق گفته حشد الشعبی یک ضرورت راهبردی است و عراق سوار قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در گفتگو با شبکه الشرقیه با اشاره به برگزاری انتخابات آتی گفت: دعوت مرجعیت عالی و تلاش سختی که کمیساریای عالی مستقل انتخابات می کند و همچنین تلاش دولت و دستگاه های امنیتی برای جلوگیری از هرگونه تقلب در آراء در کنار نظارت بین المللی و نقش سازنده سازمان ملل در کمک به کمیساریای عالی با توجه به اینکه انتخابات اساسا مطالبه ملت و جوانان عراق بوده، همه نشان می دهد که فرصت بزرگی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم شده که بسیار بیشتر از انتخابات سابق است.

وی افزود: اولویت ما در ائتلاف نیرو های حکومت ملی، ساخت حکومت قدرتمند است، چون چنین حکومتی می تواند همه مشکلات خدماتی و امنیتی را حل کند و به فساد پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: عراق سوار قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی شود

حکیم: عراق سوار قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی شود