مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-07سياسي

سخنی با رییس جدید سازمان صداوسیما


رسانه ملی امروز بیش از هر زمان محتاج مدیریت علمی به جای مدیریت سلیقه ای، ذوقی و هیجانی است و البته مدیریت علمی مسیری دارد که در سال های گذشته مهیا نبوده است.

-  خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه: حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا غلامی در یادداشتی نوشت: جا دارد به جناب آقای دکتر علی عسگری، رییس سابق رسانه ملی خسته نباشید و به جناب آقای دکتر پیمان جبلی، رییس جدید این رسانه تبریک عرض کنم.

به نظرم رسید جا دارد در آستانه آغاز به کار دوره جدید مدیریتی رسانه ملی، چند جمله ای خطاب به جناب دکتر جبلی عزیز در باب اولویت ها و جهت گیری های اصلی رسانه ملی به همراه چند تذکر مشفقانه حضورشان تقدیم کنم.

امیدوارم مفید واقع گردد.

  به نظر می رسد با ملاحظه اطلاعات و تحلیل هایی که از شرایط موجود و پیش رو در اختیار داریم، جا دارد اولویت ها و جهت گیری های اصلی رسانه ملی در ساحت محتوا، ناظر بر موارد زیر باشد:   یکم.

تقویت سرمایه اجتماعی که به دلیل عملکرد فاجعه بار دولت آقای روحانی و سایر عوامل، من جمله عدم سرمایه گذاری کافی و هوشمندانه فرهنگی، به شدت کاهش یافته است.

  دوم.

خلق امید به آینده که ناکارآمدی های مدیریتی به علاوه تبلیغات گسترده جریان رسانه ای ضد انقلاب، آنرا در نسل جوان به ویژه دانشجویان تا حد زیادی از بین برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با رییس جدید سازمان صداوسیما

سخنی با رییس جدید سازمان صداوسیما