مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-07سياسي

سرنوشت روستاهای هدف گردشگری مازندران چه شد؟


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر ظرفیت بالای روستاهای مازندران به تشریح سرنوشت روستاهای هدف گردشگری در این استان پرداخت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر ظرفیت بالای روستاهای مازندران به تشریح سرنوشت روستاهای هدف گردشگری در این استان پرداخت.

محمدرضا غلامی به مناسبت 15 مهر روز ملی روستا و عشایر در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طرح هادی یکی از مهم ترین مسائل توسعه ای در روستاها است، خاطرنشان کرد: به نظر می رسید روستاها در گذشته بیشتر محل زندگی افراد بی بضاعت و کم برخوردار بوده است اما امروز اینطور نیست، اگرچه هنوز در بعضی روستاها محرومیت شدیدی وجود دارد و دچار بحران آب یا کم و کاستی های دیگر به ویژه راه های روستایی یا موضوعات دیگر هستیم که باید ویژه رسیدگی بشود.

وی با اشاره به اینکه امروزه روستا به عنوان کانون تولید محصولات اقتصادی و مرکز مولد در جامعه محسوب می شود چرا که تولید و اشتغال در آنجا شکل می گیرد، افزود: روستا به عنوان یک مجموعه اقتصادی برای کمک کشور و استان محسوب می شود.

غلامی با بیان اینکه در حل مسائل روستاها، همه دستگاها باید پای کار بیایند، گفت: از بنیاد مسکن انتظار داریم باتوجه به اینکه در ایام بازنگری طرح هادی به سر میبریم، با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت روستاهای هدف گردشگری مازندران چه شد؟

سرنوشت روستاهای هدف گردشگری مازندران چه شد؟